My Web Page

Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Duo Reges: constructio interrete. Nihilne te delectat umquam -video, quicum loquar-, te igitur, Torquate, ipsum per se nihil delectat? Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint. Hoc est non dividere, sed frangere.

Peccata paria.
Praetereo multos, in bis doctum hominem et suavem, Hieronymum, quem iam cur Peripateticum appellem nescio.
Ut pulsi recurrant?
Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere.
Quid ergo?
Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L.
Quid enim?
Quid sequatur, quid repugnet, vident.

Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum.

Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Omnis enim est natura diligens sui. Qui est in parvis malis. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Cum sciret confestim esse moriendum eamque mortem ardentiore studio peteret, quam Epicurus voluptatem petendam putat.

Quis istud possit, inquit, negare? Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Age sane, inquam. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Laelius clamores sofòw ille so lebat Edere compellans gumias ex ordine nostros. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici.

  1. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus;
  2. Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere.
  3. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est;
  4. Theophrastum tamen adhibeamus ad pleraque, dum modo plus in virtute teneamus, quam ille tenuit, firmitatis et roboris.
Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia
tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit.

Hoc unum Aristo tenuit: praeter vitia atque virtutes negavit
rem esse ullam aut fugiendam aut expetendam.
Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus;